Tuesday, September 1, 2009

♥ welcome September

sekejap je masa berlalu. hari ni dah masuk hari yang ke 11 kita berpuase. ogos berlalu september sedang kita lalui.. pejam celik pejam celik sekolah pun bermula. seminggu yang berlalu terisi dengan banyak kenangan manis. dah lame aku x rase cuti selame ni. ye la start je nov last year, aku dah terikat ngan jadual krusus dlm cuti. tiap kali school break, aku masuk maktab. nasib baik la cuti kali ni, xde interaksi. merdeka betul. dah lama aku x melayan anak2 time cuti yg panjang. nak2 bln pose, sempat le aku nak sediakan juadah berbuka, kemas2 rumah, n kalau nak tau, aku dah mula buat kueh raye. kuikuiiikuii. awal sgt ke? x la kan.. mode raye aku mmg agak awal dari org lain.. entah sempat entah x, nak tunggu raye separuh balang dah abis kena sental ngan my herooo. x kisah le, abis kita buat lain ye lalingg..

2 comments: