Thursday, February 19, 2009

♥: : berlalu pergi : :

suasane mjlis dah mula terase, 2 3 minggu lai, adk aku pulak akan melalui 1 detik manis yg aku pun penah lalui 1 wkt dulu. cptnye mase berlaluuu... time sbk2 nyiapkan hantaran tunang nyah, terkenang mase aku di tempat dia dulu. rase hati bercampur baur. sonok, takut, xcited, ghairah... mcm2 le.. hehehee! x sabo nak melaram bj tunang yg vouge ( perasan aku le!!) mst nyah pun rase same cam aku rase.. tp yg pasti, bj tunang dia lai vouge!!

kitaran waktu semakin buat kita rase pilu dan sayu. kenanagan manis muncul dan pergi, bagai angin lalu. rindu zaman dara sunti *giggle*, pd bilik yg glomor ( siap masuk mjlh) , katil yg beralaskan karpet pooh kuikiii, haruman loverly lace, novel2 cinta yg bertimbun sampai x sempat nak abis baca. yg pasti paling aku rindu, saat bersantai ptg dgn cucur udang, bercite ttg hal yg x sudahh, bergurau-senda sampai meleleh airmate menahan ketawa bagai nak pecah perut dan sesekali bergenang airmata berkongsi rase yg hanya kami yg lebih memahaminye... rindunyeeeeeeeee!!

andai dapat kita undur waktu, pasti kita x dpt marasai dan menghargai betapa beharganye saat2 indah itu. moga ade kenangan manis yg lebih byk tercipta agar dpt mengubat rindu ini..


2 comments:

  1. oh ok.
    rase sdih plak bace entry neh.
    aku excited jugak!
    tp tah la..
    pening2...
    mcm2 bende...
    oh.kan bes kamu jd anak dare balik!

    ReplyDelete
  2. hehe..
    sy pernah masuk blk yg diceritakan itu..
    hm..kalau yong jd ank dare blk, nyah kena jd bdk skolah blk la..hehe

    ReplyDelete